- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Concert de primavera de la Coral Càntir d’Or
maig 31 @ 18:00 - 19:30

La Coral Càntir d’Or ens ofereix aquest diumenge a l’església d’Argentona el seu concert de primavera amb acompanyament musical i sota la direcció de Glòria Suari. Els solistes seran: Laia Mullà, Irene Comerón i Quim Capdevila.
