Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

El que queda de mi!

maig 16 @ 18:00 - 23:00

Júlia Lladó al Museu del Càntir

Júlia Llado presenta la seva exposició fotogràfica “El que queda de mi” al Museu del Càntir d’Argentona.

La inauguració es farà  aquest dissabte 16 de maig a les 6 de la tarda dins els actes previstos de la Nit dels Museus.
Un cop inaugurada l¡exposició podreu gaudir d’un vespreig musical gràcies a DJ Tito i la seva ‘Sunset party´ de les 7 de la tarda fins a les 11 vespre a la Plaça de missa.

La mostra fotogràfica es podrà visitar fins el 28 de juny de 2026.

Mostra els detalls

Organitzador

  • Museu del Càntir

Recinte