Darreres entrades

Temps de flors i concerts

Views: 50

per Esperança Castán Garreta


Del 9 al 17 de maig es va celebrar a Girona l’esdeveniment Temps de Flors. I uns dels actes que hi havia, van ser diversos concerts de corals pertanyents a la FCEC (Federació catalana d’entitats corals).
La nostra Coral Llaç d’amistat vam participar-hi diumenge 17 de maig a la tarda a l’església del Carme.
Vam interpretar 8 peces, algunes de les quals van ser estrenades en aquest concert i vam quedar molt satisfets amb la interpretació. I sembla que al públic assistent també els va agradar. Alguna persona ens ho va fer saber després quan la vam trobar pel carrer.
També vam ser molt ben acollits pels organitzadors dels concerts.

I dins de les activitats que tenim programades, el divendres 29 de maig, a les 20 h i al Saló de Pedra, el nostre director Narcís Perich, va presentar el seu nou disc “Cançons d’amor i lluita“.
L’entrada va ser lliure i a la sortida hi havia Taquilla inversa.
Esperem que tots els què vau venir gaudíssiu del concert!!!

Fotografia de l’entrada propietat de l’Ajuntament de Girona – Autor: Toni Vilches

redacció

Som un digital cultural que intentarà difondre les activitats culturals que es facin a Argentona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*

*