per Redacció
La Ferni, la cantant popular argentina que trenca les regles, ha tornat a Argentona de la mà d’Atahualpa BCN, aquesta vegada gràcies a Campus Biba als jardins de Can Baladia i amb la col·laboració del Cine-Club d’Argentona.
La Ferni va presentar el seu últim treball, Mirarse en otros ojos, i va compartir la situació actual a l’Argentina, destacant les dificultats que afronten els artistes per tirar endavant els seus projectes.
