- Aquest esdeveniment ja ha passat.
“El que queda de mi” – Visita comentada
juny 13 @ 12:00 - 13:00

L’artista argentonina Júlia Lladó farà una visita comentada de la seva exposició El que queda de mi avui dissabte al Museu del Càntir.
També us pot interessar:
- Article publicat en aquest digital on Júlia Lladó parla de la seva exposició.
