per Jaume Buera Creizet
L’artista Júlia Lladó graduada en història de l’art ha presentat la seva exposició El que queda de mi al Museu del Càntir d’Argentona.
En aquesta exposició, l’artista presenta dues sèries de fotografies que reflecteixen la seva experiència com a dona autista en una societat que encara no està preparada per comprendre-la.
L’exposició estarà oberta fins el 28 de juny de 2026.
