Darreres entrades

El que queda de Júlia Lladó al Museu del Càntir

Views: 70

per Jaume Buera Creizet

L’artista Júlia Lladó graduada en història de l’art ha presentat la seva exposició El que queda de mi al Museu del Càntir d’Argentona.

En aquesta exposició, l’artista presenta dues sèries de fotografies que reflecteixen la seva experiència com a dona autista en una societat que encara no està preparada per comprendre-la.

L’exposició estarà oberta fins el 28 de juny de 2026.

redacció

Som un digital cultural que intentarà difondre les activitats culturals que es facin a Argentona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*

*