Calendari de Esdeveniments

Darrers Esdeveniments

El que queda de mi!

Museu del Cantir Plaça Església 9, Argentona

Júlia Lladó al Museu del Càntir Júlia Llado presenta la seva exposició fotogràfica "El que queda de mi" al Museu del Càntir d'Argentona. La inauguració es farà  aquest dissabte 16 de maig a les 6 de la tarda dins els actes previstos de la Nit dels Museus. Un cop inaugurada l¡exposició podreu gaudir d'un vespreig...