-
Fam és la darrera tertúlia literària que ens proposa la Biblioteca Municipal d'Argentona abans de l'estiu. Fam és la fam de viure, la sobrefam, ha perseguit la protagonista d’aquesta història des que era adolescent. Vint anys després, contempla estupefacta com la seva vida s’ha convertit en tot allò que rebutjava. Ahir giravoltava a la pista...
