-
La tertúlia literària mensual de la Biblioteca Municipal d'Argentona ens proposa aquest mes el llibre Las cosas que perdimos en el fuego de l'autora argentina Mariana Enriquez. Las cosas que perdimos en el fuego és un recull de dotze contes de terror. L'escriptora es serveix d’aquestes històries per convidar-nos a una experiència lectora d’altíssima intensitat recreant un...
