Concert de primavera de la Coral Càntir d’Or
Esglesia de Sant Julià Plaça Església, ArgentonaLa Coral Càntir d'Or ens ofereix aquest diumenge a l'església d'Argentona el seu concert de primavera amb acompanyament musical i sota la direcció de Glòria Suari. Els solistes seran: Laia Mullà, Irene Comerón i Quim Capdevila.
