La tertúlia literària mensual de la Biblioteca Municipal d’Argentona ens proposa aquest mes el llibre Las cosas que perdimos en el fuego de l’autora argentina Mariana Enriquez. Las cosas que perdimos en…
La proposta literària que ens fa aquest mes la Biblioteca Municipal d’Argentona és la lectura del llibre de l’escriptora Mònica Batet Una història és una pedra llançada al riu, una…