L’artista argentonina Júlia Lladó farà una visita comentada de la seva exposició El que queda de mi avui dissabte al Museu del Càntir. També us pot interessar: Article publicat en aquest digital…
per Jaume Buera Creizet L’artista Júlia Lladó graduada en història de l’art ha presentat la seva exposició El que queda de mi al Museu del Càntir d’Argentona. En aquesta exposició,…