per Jaume Buera Creizet L’artista Júlia Lladó graduada en història de l’art ha presentat la seva exposició El que queda de mi al Museu del Càntir d’Argentona. En aquesta exposició,…
Júlia Lladó al Museu del Càntir Júlia Llado presenta la seva exposició fotogràfica “El que queda de mi” al Museu del Càntir d’Argentona. La inauguració es farà aquest dissabte 16…