12:00 - 13:00 “El que queda de mi” – Visita comentada juny 13 @ 12:00 - 13:00 “El que queda de mi” – Visita comentada L'artista argentonina Júlia Lladó farà una visita comentada de la seva exposició El que queda de mi avui dissabte al Museu del Càntir. També us pot interessar: Article publicat en aquest digital on Júlia Lladó parla de la seva exposició.